Przejdź do treści

Standardy Edukacyjne dla polskiego języka migowego

  • Wsparcie finansowe Funduszy EOG oraz budżetu państwa
  • Co i dla kogo?
    • Informacja o projekcie
    • Produkt nr 1: opis kompetencji w zakresie polskiego języka migowego
      • Grupy deskryptorów dla polskiego języka migowego
    • Produkt nr 2: opis zasad oceniania polskiego języka migowego
      • Wprowadzenie do oceniania na kursach polskiego języka migowego jako obcego (PJM) cz.1
      • Wprowadzenie do oceniania na kursach polskiego języka migowego jako obcego (PJM) cz. 2
      • Wprowadzenie do oceniania na kursach polskiego języka migowego jako obcego (PJM) cz. 3
      • Wprowadzenie do oceniania na kursach polskiego języka migowego jako obcego (PJM) cz. 4
      • Wprowadzenie do oceniania na kursach polskiego języka migowego jako obcego (PJM) cz. 5
      • Wprowadzenie do oceniania na kursach polskiego języka migowego jako obcego (PJM) cz. 6
      • Wprowadzenie do oceniania na kursach polskiego języka migowego jako obcego (PJM) cz. 7
    • Ocenianie. Kurs e-learningowy.
  • Dlaczego?
  • Kiedy
  • O nas
    • Centrum Komunikacji dla Głuchych i Słabosłyszących
    • Pracownia lingwistyki migowej, Wydział Polonistyki, Uniwersytet Warszawski
    • Polski Związek Głuchych Oddział Łódzki
  • Polski Polski
    • English (UK) English (UK)
    • Íslenska Íslenska

Produkcja (działania językowe)

Wypowiedź na żywo

Ogólny opis umiejętności

pre-A1

A1

A2

Wypowiedź monologowa: opisywanie doświadczeń i przeżyć

pre-A1

A1

A2

Wypowiedź monologowa: udzielanie informacji

pre-A1

A1

A2

Wypowiedź monologowa: przedstawianie własnego stanowiska

pre-A1

A1

A2

Oświadczenia publiczne

pre-A1

A1

A2

Zwracanie się do publicznosci

pre-A1

A1

A2

Wypowiedź rejestrowana

Ogólny opis umiejętności

pre-A1

A1

A2

Wypowiedź twórcza

pre-A1

A1

A2

Dumnie wspierane przez WordPress