Przejdź do treści

Standardy Edukacyjne dla polskiego języka migowego

  • Wsparcie finansowe Funduszy EOG oraz budżetu państwa
  • Co i dla kogo?
    • Informacja o projekcie
    • Produkt nr 1: opis kompetencji w zakresie polskiego języka migowego
      • Grupy deskryptorów dla polskiego języka migowego
    • Produkt nr 2: opis zasad oceniania polskiego języka migowego
      • Wprowadzenie do oceniania na kursach polskiego języka migowego jako obcego (PJM) cz.1
      • Wprowadzenie do oceniania na kursach polskiego języka migowego jako obcego (PJM) cz. 2
      • Wprowadzenie do oceniania na kursach polskiego języka migowego jako obcego (PJM) cz. 3
      • Wprowadzenie do oceniania na kursach polskiego języka migowego jako obcego (PJM) cz. 4
      • Wprowadzenie do oceniania na kursach polskiego języka migowego jako obcego (PJM) cz. 5
      • Wprowadzenie do oceniania na kursach polskiego języka migowego jako obcego (PJM) cz. 6
      • Wprowadzenie do oceniania na kursach polskiego języka migowego jako obcego (PJM) cz. 7
    • Ocenianie. Kurs e-learningowy.
  • Dlaczego?
  • Kiedy
  • O nas
    • Centrum Komunikacji dla Głuchych i Słabosłyszących
    • Pracownia lingwistyki migowej, Wydział Polonistyki, Uniwersytet Warszawski
    • Polski Związek Głuchych Oddział Łódzki
  • Polski Polski
    • English (UK) English (UK)
    • Íslenska Íslenska

Rozumienie (działania językowe)

Rozumienie na żywo (w komunikacji bezpośredniej)

Ogólny opis umiejętności

pre-A1

A1

A2

Rozumienie rozmowy między rodzimymi użytkownikami języka

pre-A1

A1

A2

Odbiór jako widz

pre-A1

A1

A2

Rozumienie mediów wizualnych

Ogólny opis umiejętności

pre-A1

A1

A2

Oglądanie komunikatów i instrukcji

pre-A1

A1

A2

Oglądanie programów telewizyjnych oraz nagrań

pre-A1

A1

A2

Dumnie wspierane przez WordPress